
Sieć Żabka wprowadziła kontrowersyjną ofertę na piwo „24 w cenie 12 piw”.
Promocja budzi ogromne kontrowersje.

„24 w cenie 12 piw”
W ramach akcji można kupić piwo w znacznie niższej cenie. W ramach oferty trzeba kupić 24 piwa i odebrać w ciągu 20 dni. Ale w tej ofercie tylko raz dziennie można odebrać piwo.
Promocja na 24 piwa określana jest przez sieć jako „pakiet”, a w Internecie pojawiły się komentarze, że jest to „abonament” na alkohol. Wiele osób zarzuca też sieci, że promuje alkoholizm.
Abonament na piwo w Żabce?
Żabka odpiera zarzuty, że oferuje „abonament” na alkohol. Jednocześnie twierdzi, że jest to oferta zakupu „wielosztuk”.
Serwis BussinesInsider wrócił się do Żabki z prośbą o komentarz w tej sprawie, a w oświadczeniu stwierdzono:
„Oferta »24 piwa w cenie 12« nie jest abonamentem – jest ograniczona czasowo i nie ulega automatycznemu przedłużeniu. Informujemy ponadto, że zgodnie z obowiązującym prawem akcja skierowana jest wyłącznie do zamkniętej grupy zarejestrowanych, pełnoletnich użytkowników aplikacji Żappka”
„jej wprowadzenie [oferty-red.] jest odpowiedzią na podobne oferty typu 12+12 sztuk gratis powszechnie stosowane na rynku i umożliwia klientom nabycie produktów w korzystnym cenowo modelu wielosztukowym”.

Przyzwolenie na rozpijanie Polaków
Dietetyk Michał Wrzosek bije na alarm. Specjalista jest przekonany, że tego typu akcje promują alkoholizm.
Każdego dnia 82 osoby umierają przez alkohol.
Szacuje się, że liczba osób uzależnionych i nadmiernie pijących wynosi od 4 do 5 milionów, z czego ponad milion wymaga leczenia.
A tymczasem w Żabce pojawia się abonament na piwo. 24 puszki do wykorzystania w 20 dni.
To nie jest promocja. To przyzwolenie.
Jeśli się ze mną zgadzasz, udostępnij ten film dalej!
– napisał.
Wygląda jednak na to, że oferta Żabki jest zgodna z prawem i jedyne co można zrobić, to z niej nie korzystać.
Wyświetl ten post na Instagramie