Donald Tusk stał się „twarzą” drożyzny. Jego wizerunek wykorzystano do reklamy!

W sieci pojawiła się reklama z Donaldem Tuskiem.

Na bannerze czytamy „Drogo, drożej, Tusk. Poznaj ceny”. Czego dotyczy ta reklama?

screen https://tocelebryci.pl/

Na grafice Donald Tusk przedstawiony jest jako wielkanocny zajączek, który w ręku trzyma kolorowe jaja. Można by więc sądzić, że to promocja jakiegoś sklepu. Tymczasem po kliknięciu w reklamę zostajemy przekierowani na stronę serwisu Bussinesinsider i do artykułu pt.

 

„Wielkanocna drożyzna atakuje. Tak wyglądają ceny w sklepach [Koszyk zakupowy Business Insidera i aplikacji PanParagon]”

 

W tekście czytamy o tym, że ceny podstawowych produktów sukcesywnie drożeją, co jest szczególnie widoczne przed świętami:

 

Za kilkanaście podstawowych produktów spożywczych w sklepach zapłacimy teraz 116 zł i 86 gr — tak wynika z najnowszej analizy ekspertów aplikacji PanParagon. Co gorsza, przyspiesza dynamika wzrostu cen. Teraz mamy wzrost o 1 proc., w poprzednim było to natomiast 0,6 proc.

 

To już kolejny wzrost cen — tym razem tym bardziej bolesny, że święta za pasem. Na szczęście ceny niektórych „świątecznych” produktów, takich jak cukier czy mąka, utrzymały swoje ceny z poprzedniego tygodnia*

 

W treści artykułu nie ma konkretnego nawiązania do polityki Donalda Tuska, ale skoro to on „reklamuje” ten tekst, to łatwo się domyślić, że autorzy uważają, że to Premier oraz rząd są odpowiedzialni za taki stan rzeczy.

 

*żródło: https://businessinsider.com.pl/