Kanał Zero to projekt Krzysztofa Stanowskiego, który ruszył w lutym 2024 r.
Obecnie Kanał Zero ma 1,4 mln subskrybentów, a najpopularniejsze filmy od 1 do niemal 4 milionów wyświetleń.
Kilka dni temu Stanowski ujawnił, jakie przychody uzyskuje jego medium.
Kanał Zero przychody
Kanał Zero prowadzony jest na Youtube, więc uzyskuje przychody z reklam automatycznych w ramach platformy Adsense. Poza tymi zyskami – zależnymi od ilości wyświetleń – ma też bezpośrednich marketerów. Produkty czy usługi reklamowane są w formie kolowania produktów na w na początku, końcu, czy w trakcie filmu, bądź też na paskach reklamowych.
I tak z samego Adsense w listopadzie 2024 r. Kanał Zero zyskał aż 729 tysięcy złotych.
W listopadzie Kanał Zero zanotował drugie najwyższe w historii przychody z Adsense (czyli z reklam wyświetlanych przez Youtube). Było to 729 tysięcy złotych, rekord – z lutego – wynosi 770 000.
W 2025 roku powalczymy, aby przebić bańkę. W pierwszych dniach stycznia pokażę wam na twardych danych jak powstawał Kanał Zero – przychody, wydatki, inwestycje, wykresy i liczby.
– napisał Krzysztof Stanowski.
Do tego dochodzą przychody od bezpośrednich reklamodawców, Obecnie Kanał ma 17 stałych partnerów, jednak wartości tych kontraktów nie ujawniono.
W listopadzie Kanał Zero zanotował drugie najwyższe w historii przychody z Adsense (czyli z reklam wyświetlanych przez Youtube). Było to 729 tysięcy złotych, rekord – z lutego – wynosi 770 000. W 2025 roku powalczymy, aby przebić bańkę. W pierwszych dniach stycznia pokażę wam na…
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) December 2, 2024